Discussion on Love in General Forum at TeluguPeople.com
TeluguPeople
  are the trend-setters

General Forum: Love
~~~~~~~~~~ Memorable Songs (Hindi) ~~~~~~~~~~
< < Previous   Page: 130 of 231   Next > >  

Now you can Read Only. Login to post messages
Email ID:
Password:
Remember me on this computer
:( ok

Posted by: Mr. Rahul Siddharth At: 16, Feb 2005 3:16:41 AM IST
na re I was asking bout the first part of that question...:p

Posted by: Mr. Rahul Siddharth At: 16, Feb 2005 2:51:29 AM IST
Priya, tum ne mere sawaal ka uttar diya hi nahin...:p

Posted by: Mr. Rahul Siddharth At: 16, Feb 2005 2:43:21 AM IST
hmmmmmm another rainbow??? :p

Posted by: Mr. Rahul Siddharth At: 16, Feb 2005 2:19:02 AM IST
Gaataa Rahe Meraa Dil ... Too Hee Meree Manzil ... Kahee Beete Naa Ye Raate, Kahee Beete Naa Ye Din ... Gaataa Rahe Meraa Dil ........

Posted by: Mr. Raj Raj At: 16, Feb 2005 0:11:38 AM IST
hmmmmm JHooT hi kehdo jis se mujhe tasalli ho jaaye...;) kya tum sabhi gaanon pe copy right le rakhi ho kya to phir bataavo ke kaun se gaane tumhaare hain...:p

Posted by: Mr. Rahul Siddharth At: 16, Feb 2005 0:10:49 AM IST
mAnZIlOn pE AA kE lOOTAtE HAIn dIlOn kE cAArAvAAn kAsHtIYAAn sAAHIl pE AksAr DOObtI HAI pYAAr kI mAnZIlEn ApnI jAgAH HAI rAAstE ApnI jAgAH mAnZIlEn ApnI jAgAH HAI rAAstE ApnI jAgAH jAb kAdAm HI sAAtH nA dE tO mUsAAFIr kYA kArEn YUn tO HAI HUmdArd BHI AUr HUmsAFAr BHI HAI mErA YUn tO HAI HUmdArd BHI AUr HUmsAFAr BHI HAI mErA bADH kE kOYI HAAtH nA dE dIl BHAlA PHIr kYA kArEn mAnZIlOn pE AA kE lOOTAtE HAIn dIlOn kE cAArAvAAn kAsHtIYAAn sAAHIl pE AksAr DOObtI HAI pYAAr kI DOObnEWAAlE kO tInkE kA sAHAArAA HI bAHUt dIl bEHAl jAAYE vAkt IItnAA IsHAArAA HI bAHUt IItnE pAr BHI AAsmAAn WAAlAA gIrA dE bIjAlIYAAn kOYI bAtlAA dE ZArA YE DOObtAA PHIr kYA kArEn mAnZIlOn pE AA kE lOOTAtE HAIn dIlOn kE cAArAvAAn kAsHtIYAAn sAAHIl pE AksAr DOObtI HAI pYAAr kI pYAAr kArnA jUrm HAI tO jUrm HUm sE HO gAYA kAAbIl-E-mAAFI HUvA kArtE nAHIn AIsE gUnAAH sAngdIl HAI YE jAHAAn AUr sAngdIl mErA sAnAm kYA kArEn jOsH-E-jUnOOn AUr HAUslAA PHIr kYA kArEn mAnZIlOn pE AA kE lOOTAtE HAIn dIlOn kE cAArAvAAn kAsHtIYAAn sAAHIl pE AksAr DOObtI HAI pYAAr kI

Posted by: Mr. Rahul Siddharth At: 15, Feb 2005 10:48:08 PM IST
mERA dIl HAI tERA tERA dIl HAI mERA mERA dIl HAI tERA tERA dIl HAI mERA jAb sE HUm nE dIl bAdAlEn HAIn sAARA jAg bAdlA jAb sE HUm nE dIl bAdAlEn HAIn sAARA jAg bAdlA AAZ kI KHAAtIR jAAnE kAb sE dIl kA AAs lAgAAYE jAAnE kAb sE tARAs RAHIn tHI AAnKHEn pYAAs jAgAAYEn HAAYE AAZ kI KHAAtIR jAAnE kAb sE dIl kA AAs lAgAAYE jAAnE kAb sE tARAs RAHIn tHI AAnKHEn pYAAs jAgAAYEn jAAnE kAb sE tARAs RAHIn tHI AAnKHEn pYAAs jAgAAYEn mERA dIl HAI tERA tERA dIl HAI mERA jAb sE HUm nE dIl bAdAlEn HAIn sAARA jAg bAdlA jAb sE HUm nE dIl bAdAlEn HAIn sAARA jAg bAdlA dHOOm mAHcAAtE gAAtE nIkAlO nIkAlO AAZ jIdHAR sE KHUsHIYOn kI mAdmAst gHATA HAIn AAZ tO KHUl kAR bARsEn dHOOm mAHcAAtE gAAtE nIkAlO nIkAlO AAZ jIdHAR sE KHUsHIYOn kI mAdmAst gHATA HAIn AAZ tO KHUl kAR bARsEn KHUsHIYOn kI mAdmAst gHATA HAIn AAZ tO KHUl kAR bARsEn mERA dIl HAI tERA tERA dIl HAI mERA jAb sE HUm nE dIl bAdAlEn HAIn sAARA jAg bAdlA jAb sE HUm nE dIl bAdAlEn HAIn sAARA jAg bAdlA

Posted by: Mr. Rahul Siddharth At: 15, Feb 2005 10:33:04 PM IST
Good Morning err Afternoon, Priya...:) was busy since morning w/meetings...miss me? ;)

Posted by: Mr. Rahul Siddharth At: 15, Feb 2005 10:30:21 PM IST
Yep :)

Posted by: Anusha At: 15, Feb 2005 9:31:24 PM IST
< < Previous   Page: 130 of 231   Next > >  

Advertisements
Advertisements
Advertisements
Beauty and Skin Care
For all your favorite branded products of Beauty, Skin Care, Perfumes, Makeup and more!
News
Headline News
Cinema News
Business
Special Stories
Devotion
NRI News
Social Media
Facebook
Movie Gallery
Devotional Gallery
Twitter
Photo Galleries
News Gallery
Cinema Gallery
Beauty Gallery
Fashion Gallery
Sports Gallery
Travel Gallery
Devotion
Classifieds
Jobs
Real Estate
Automobile
Personals

Search TeluguPeople.com

(C) 2000-2025 TeluguPeople.com, All Rights Reserved.