
|
|

|
General Forum: Offbeat n Jokes | | @@@@@rachchabanDa(aidavaparva muchchaTlu)@@@@@ | |
| rAj..enjAy (kalaring ) :p
Posted by: Mr. SiriVennela At: 12, Aug 2006 8:43:20 PM IST veLutunnA SaktI jI ..
halO esvI ..
sarE nEnika Ding ! hEvE nais wIkenD .. bai bai Al
Posted by: మిగిలేది At: 12, Aug 2006 8:42:07 PM IST hay yasvI..
rAj yassU balAdUr amTE mA BAshalO kalarimgE..
Posted by: ★Vinåyåkåm★ chitt♥♥r At: 12, Aug 2006 8:42:00 PM IST atta..Dinnar ayyindA..EnTi menu
Posted by: Mr. SiriVennela At: 12, Aug 2006 8:39:44 PM IST vaaw !!!! raamakrishNa mee klaas mET aa !!!!
inkaa TaiM vundannamaaTa Dinnar ki
hEy siree
Posted by: Mrs. ψ శకి౨ ψ At: 12, Aug 2006 8:38:04 PM IST halO atta,sAru,rAj , nAgarAju:)
Posted by: Mr. SiriVennela At: 12, Aug 2006 8:33:20 PM IST * timTAm..
Posted by: ★Vinåyåkåm★ chitt♥♥r At: 12, Aug 2006 8:32:05 PM IST A rAmakRushNa nA klAs mET :))))))
appuDE kAlEj vadilina rOjullO pADADu..
tukArAm , idi..
Dinnar rOjU kOlamgaL Teim lO.. temTAm..
Posted by: ★Vinåyåkåm★ chitt♥♥r At: 12, Aug 2006 8:29:47 PM IST intakee veLutunnaavaa lEdaa raaj ?
Posted by: Mrs. ψ శకి౨ ψ At: 12, Aug 2006 8:27:39 PM IST lEdu sArU .. mA frenD vachchADu .. iddaraM kalisi balAdUr tiragudAmani plAn`
libarTI sTATyU ki veLdAmanukunTunnAm .
halO SaktI jI ..
Posted by: మిగిలేది At: 12, Aug 2006 8:22:04 PM IST
|
|
|
 |
| Advertisements |
|
|
 |
 |
| Advertisements |
|